Calidad. Cartas de servicios. Quejas y sugerencias

Gizartea eraldatu egiten da eta administrazio publikoaren hauei erantzuten erronka berriakzerbitzuen kalitatea ebaluatzeneskaintzen dituen behar du, etaherritarrakzentroan hartutako erabakiei buruz.

En el 951/2005 Errege Dekretua, uztailaren 29koa,(Abre en nueva ventana) esparru orokorra ezarri da, kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.

Erregulazio hori gaiak barne hartzen ditu: erabiltzaileen gogobetetze-mailaren ebaluazioa, zerbitzu-gutunak, kexu eta iradokizunak, kalitatea ebaluatzeko, aitortzeko programak, etab.

Eremu horietan egindako jardueren elementuak diragardentasunaeta konpromisoakalitateazerbitzu publikoak, eta erretinan fokuratzen handitzekogogobetetze-mailaherritarren eta erabiltzaileen-.

Calidad de los servicios

Calidad

Cartas de servicios de la AGE

Cartas de servicios

Quejas y sugerencias

Quejas y sugerencias