Última actualización: 24-04-2025

Pasaportes caducados

Contenido de esta página

Validez dos pasaportes

Con carácter xeral, o pasaporte ordinario español terá unha validez improrrogable de:

  • Dous anos cando o solicitante non cumprise o cinco anos de idade.

  • Cinco anos se o titular ten menos de trinta na data da súa expedición.

  • Dez anos cando o titular cumprise o trinta anos.

Cuando os pasaportes expídanse a menores ou incapacitados, a validez sinalada poderá ser limitada a pedimento motivado das persoas ou institucións que tivesen asignada a súa patria potestade ou tutela.

Podrá solicitarse un novo pasaporte, coa validez que corresponda ao tramo de idade do solicitante, cando o anterior se ache dentro dos últimos doce meses de vixencia.

Volver arriba

Españoles que entran o salen de España con pasaporte o documento de identidad caducado

Volver arriba

Consecuencias ou penalizacións

Volver arriba

Regras aplicables aos nacionais doutros países da UE que entran, saen ou transitan por España

Volver arriba

Acordos especiais ou excepcións para algúns países da UE/EEE se os cidadáns viaxan cun pasaporte ou cartón de identificación caducado

Volver arriba

Transporte aéreo e marítimo

Las empresas de transporte aéreo y marítimo que operan en España exigen estar en posesión de pasaporte en vigor para realizar trayectos con territorios de terceros Estados, y DNI en vigor para territorio UE/Schengen.

Por esa razón, se aconseja que todo viajero por vía aérea y marítima esté en posesión de un documento de viaje válido y en vigor.

Volver arriba

Autoridade responsable da información

Ministerio da Interior
Dirección Xeral da Policía

Ministerio de Transportes. Mobilidade e Axenda Urbana
Axencia Estatal de Seguridade Aérea
Dirección Xeral da Mariña Mercante