Pasaportes caducados
Contenido de esta página
Validez dos pasaportes
Con carácter xeral, o pasaporte ordinario español terá unha validez improrrogable de:
-
Dous anos cando o solicitante non cumprise o cinco anos de idade.
-
Cinco anos se o titular ten menos de trinta na data da súa expedición.
-
Dez anos cando o titular cumprise o trinta anos.
Cuando os pasaportes expídanse a menores ou incapacitados, a validez sinalada poderá ser limitada a pedimento motivado das persoas ou institucións que tivesen asignada a súa patria potestade ou tutela.
Podrá solicitarse un novo pasaporte, coa validez que corresponda ao tramo de idade do solicitante, cando o anterior se ache dentro dos últimos doce meses de vixencia.
Españoles que entran o salen de España con pasaporte o documento de identidad caducado
Consecuencias ou penalizacións
Regras aplicables aos nacionais doutros países da UE que entran, saen ou transitan por España
Acordos especiais ou excepcións para algúns países da UE/EEE se os cidadáns viaxan cun pasaporte ou cartón de identificación caducado
Transporte aéreo e marítimo
Las empresas de transporte aéreo y marítimo que operan en España exigen estar en posesión de pasaporte en vigor para realizar trayectos con territorios de terceros Estados, y DNI en vigor para territorio UE/Schengen.
Por esa razón, se aconseja que todo viajero por vía aérea y marítima esté en posesión de un documento de viaje válido y en vigor.
Referencias legais e/ou técnicas
-
Real Decreto 896/2003, do 11 de xullo, polo que se regula a expedición do pasaporte ordinario e determínanse as súas características.
-
Páxina web da Dirección Xeral da Policía con información sobre DNI e Pasaporte.
-
Páxina web do Ministerio do Interior con información sobre o DNI
-
Páxina web do Ministerio do Interior con información sobre o Pasaporte
-
Real Decreto 240/2007, do 16 de febreiro, sobre entrada, libre circulación e residencia en España de cidadáns dos Estados membros da Unión Europea e doutros Estados parte no Acordo sobre o Espazo Económico Europeo