Canles de atención e orientación
Se tes dúbidas na túa relación coas administracións públicas sobre os procedementos, trámites, convocatorias e, en xeral, acerca de xestións administrativas, podes contactar a través das diferentes canles
Información das diferentes canles
-
Presencial: Oficinas de información e atención ao cidadán
Os Ministerios e os seus organismos dependentes, as Comunidades Autónomas e os Concellos contan cunha rede de oficinas de información e atención ao cidadán nas que podes obter información xeral ou específica segundo o tipo de oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accede aquí á nosa Oficina de Atención e Información .
-
Telefónica: Teléfonos de atención
As administracións públicas dispoñen de teléfonos de atención xeral que canalizan as consultas dos cidadáns. Estes teléfonos son:
-
Na Administración Xeral do Estado: teléfono 060 .
-
Nas Comunidades Autónomas: consultar en cada Comunidade Autónoma .
-
Nos Concellos: consultar en cada concello .
-
Vía Web: Portais de internet e caixas de correos de atención
Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.
En o directorio de portais de internet públicos están relacionados os diferentes portais de internet e sedes electrónicas das administracións públicas.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede aquí á nosa caixa de correos de atención .
-
Redes sociais
Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.
Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .
Accede aquí ás nosas redes sociais:
Presencial: Oficinas de información e atención ao cidadán
Os Ministerios e os seus organismos dependentes, as Comunidades Autónomas e os Concellos contan cunha rede de oficinas de información e atención ao cidadán nas que podes obter información xeral ou específica segundo o tipo de oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accede aquí á nosa Oficina de Atención e Información .
Telefónica: Teléfonos de atención
As administracións públicas dispoñen de teléfonos de atención xeral que canalizan as consultas dos cidadáns. Estes teléfonos son:
-
Na Administración Xeral do Estado: teléfono 060 .
-
Nas Comunidades Autónomas: consultar en cada Comunidade Autónoma .
-
Nos Concellos: consultar en cada concello .
Vía Web: Portais de internet e caixas de correos de atención
Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.
En o directorio de portais de internet públicos están relacionados os diferentes portais de internet e sedes electrónicas das administracións públicas.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede aquí á nosa caixa de correos de atención .
Redes sociais
Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.
Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .
Accede aquí ás nosas redes sociais: