Canals d'atenció i orientació

Si tens dubtes en la teua relació amb les administracions públiques sobre els procediments, tràmits, convocatòries i, en general, sobre gestions administratives, pots contactar a través dels diferents canals

Informació dels diferents canals

  • Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà

    Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtindre informació general o específica segons el tipus d'oficina.

    Puedes utilizar el  buscador de oficinas  para encontrar la más cercana.

    Accede ací a la nostra Oficina d'Atenció i Información.

  • Telefónica: Telèfons d'atenció

    Las administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Estos telèfons són:

     
     
     
     
  • Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció

    Puedes informar-te de forma general sobre els servicis que oferixen els diferents organismes públics en les seues pàgines web i seus electròniques. Estos portals compten amb una bústia d'atenció on podràs enviar les teues consultes.

    En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.

    Además, en el  directorio de cada Ministerio  se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.

    Accede ací a la nostra bústia d'atenció.

  • Xarxes socials

    Muchos dels organismes públics disposen de xarxes socials en les quals pots plantejar els teus dubtes o realitzar suggeriments. En qualsevol cas, en totes elles podràs fer el seguiment de la informació que publiquen, amb l'avantatge de la immediatesa que caracteritza a este canal.

    Habitualmente trobaràs l'accés a les xarxes socials en la pàgina principal dels diferentsportals d'internet.

    Accede ací a les nostres xarxes socials: