Canals d'atenció i orientació
Si tens dubtes en la teua relació amb les administracions públiques sobre els procediments, tràmits, convocatòries i, en general, sobre gestions administratives, pots contactar a través dels diferents canals
Informació dels diferents canals
-
Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà
Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtindre informació general o específica segons el tipus d'oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accede ací a la nostra Oficina d'Atenció i Información.
-
Telefónica: Telèfons d'atenció
Las administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Estos telèfons són:
-
En la Administración General de l'Estat: telèfon 060.
-
En les Comunidades Autónomas: consultar en cada Comunitat Autònoma.
-
En els Ajuntaments: consultar en cada ajuntament .
-
Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció
Puedes informar-te de forma general sobre els servicis que oferixen els diferents organismes públics en les seues pàgines web i seus electròniques. Estos portals compten amb una bústia d'atenció on podràs enviar les teues consultes.
En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede ací a la nostra bústia d'atenció.
-
Xarxes socials
Muchos dels organismes públics disposen de xarxes socials en les quals pots plantejar els teus dubtes o realitzar suggeriments. En qualsevol cas, en totes elles podràs fer el seguiment de la informació que publiquen, amb l'avantatge de la immediatesa que caracteritza a este canal.
Habitualmente trobaràs l'accés a les xarxes socials en la pàgina principal dels diferentsportals d'internet.
Accede ací a les nostres xarxes socials:
Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà
Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtindre informació general o específica segons el tipus d'oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accede ací a la nostra Oficina d'Atenció i Información.
Telefónica: Telèfons d'atenció
Las administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Estos telèfons són:
-
En la Administración General de l'Estat: telèfon 060.
-
En les Comunidades Autónomas: consultar en cada Comunitat Autònoma.
-
En els Ajuntaments: consultar en cada ajuntament .
Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció
Puedes informar-te de forma general sobre els servicis que oferixen els diferents organismes públics en les seues pàgines web i seus electròniques. Estos portals compten amb una bústia d'atenció on podràs enviar les teues consultes.
En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede ací a la nostra bústia d'atenció.
Xarxes socials
Muchos dels organismes públics disposen de xarxes socials en les quals pots plantejar els teus dubtes o realitzar suggeriments. En qualsevol cas, en totes elles podràs fer el seguiment de la informació que publiquen, amb l'avantatge de la immediatesa que caracteritza a este canal.
Habitualmente trobaràs l'accés a les xarxes socials en la pàgina principal dels diferentsportals d'internet.
Accede ací a les nostres xarxes socials: