Aplicacions mòbils per a la ciutadania

Contenido

Aplicaciones móviles del Punto de Acceso General

  • App d'Ocupació Pública

    Accede des del teu mòbil a la informació de les convocatòries d'ocupació pública.

    Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).

    Desde la App pots:

    • Encontrar las convocatorias de empleo público a través de la búsqueda rápida o avanzada.
    • Guardar les teues cerques, així podràs utilitzar-les de nou i rebre notificacions si es publiquen convocatòries que complisquen els criteris de la teua cerca.
    • Aconseguir informació de detall tots els llocs convocats. (bases, terminis, òrgan que convoca, ubicació dels llocs,…); i també informació de seguiment per a algunes convocatòries (dates d'examen, llistats d'admesos/exclosos, aprovats,…).
    • Guardar les teues convocatòries favorites, accedir a elles en qualsevol moment i rebre notificacions en el teu mòbil si hi ha novetats en les convocatòries que has guardat.
    • Compartir la informació amb qui tu vullgues a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).
  • App de Línia d'Ajudes (subvencions, beques i premis)

    Accede des del teu mòbil a la informació de les convocatòries d'ajudes (beques, subvencions i premis) de les diferents Administracions Públiques publicades en els Butlletins Oficials.

    Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).

    Desde l'app pots:

    • Encontrar les convocatòries beques, subvencions i premis a través de la cerca ràpida o avançada.
    • Guardar les teues cerques, així podràs utilitzar-les de nou i rebre notificacions si es publiquen convocatòries que complisquen els criteris de la teua cerca.
    • Aconseguir informació de detall totes les ajudes convocades (bases, terminis, òrgan que convoca, requisits,….).
    • Compartir la informació amb qui tu vullgues a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).

Volver arriba

Declaració d'Accessibilitat

  • Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública

    El Ministeri d'Hisenda i Funció Pública – Dirección General de Governança Pública s'ha compromès a fer accessibles les seues aplicacions per a dispositius mòbils, de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.

    La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:

    • Empleo Público per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
    • Empleo Público per a sistema operatiu iOS 8.0 o superior, des de la versió 2.0.0.

    Situación de Compliment

    Esta aplicació per a dispositius mòbils és parcialment conforme amb el  RD 1112/2018(Abre en nueva ventana) , a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.

    Contenido no accessible

    El contingut que s'arreplega a continuació no és accessible pels següents motius:

    a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:

    • En algunes pantalles, existixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, per als quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • La aplicació està configurada per a un format vertical i encara que el dispositiu estiga en format horitzontal, l'aplicació no modifica el seu aspecte per a adequar-se a esta nova orientació (requisit nombre 11.1.3.4 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons roig, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguen llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguen llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedix mitjançant un lector de pantalla, existixen seqüències de lectura en orde incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per a adaptar la grandària del text oferida pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seues fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals el focus del tabulador es queda atrapat en el contingut de la pàgina, impedint la correcta navegació. Per exemple, el focus es queda atrapat en les opcions de cerca o en el llistat de cerques guardades (requisit nombre 11.2.1.2 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'orde correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconseguisca el buscador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afig una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconéixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En la documentació sobre l'aplicació disponible en esta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).

    b. Càrrega desproporcionada:

    • No aplica.

    c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:

    • Continguts de tercers que no estiguen finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguen baix el seu control.

    Preparación de la present declaració d'accessibilitat

    La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.

    El mètode emprat per a preparar la declaració ha sigut una avaluació duta a terme per un tercer.

    Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.

    Observaciones i dades de contacte

    Puedes realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:

    • Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'estes aplicacions per a dispositius mòbils.
    • Transmitir altres dificultats d'accés al contingut.
    • Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.

    Dichos trámites podrán realizarse a través del  buzón de atención(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.

    También pots sol·licitar en format accessible informació que no complisca amb els requisits d'accessibilitat bé per estar exclosa, bé per estar exempta per càrrega desproporcionada; o formular una queixa per incompliment dels requisits d'accessibilitat (article 10.2.b) del RD 1112/2018). Per a açò, pots utilitzar el _blank procediment de sol·licitud d'informació accessible i queixes del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.

    Las comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Direcció general de Governança Pública.

    Procediment d'aplicació

    A través d'este procediment de reclamació podràs conéixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no complix amb els requisits exigits.

    Las reclamacions seran tractades per la Subdirecció General de Servicis Web, Transparència i Protecció de Dades del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.

    Contenido opcional

    Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.

    En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per a garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguen accedir a la informació i els servicis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seues circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguen navegar sense trobar dificultats d'accés per esta aplicació per a dispositius mòbils.

    Estándares i normativa

    La política d'accessibilitat aplicada per la Direcció general de Governança Pública està en línia amb les exigències del Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.

    Características de visualització

    La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.

    Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.

    Compromiso amb l'accessibilitat

    A pesar de l'esforç realitzat per la Direcció general de Governança Pública, poguera existir algun contingut que no complisca les pautes d'accessibilitat exigibles. Si trobes alguna pantalla, pàgina, document o formulari que no complira amb l'establit, o al que no pogueres accedir correctament, o bé desitges formular qualsevol suggeriment, per favor, comunica'ns-ho mitjançant l'ompliment i enviament del següent formulari, seleccionant la matèria: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".

  • Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública

    El Ministeri d'Hisenda i Funció Pública – Dirección General de Governança Pública s'ha compromès a fer accessibles les seues aplicacions per a dispositius mòbils, de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.

    La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:

    • Empleo Público per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
    • Empleo Público per a sistema operatiu iOS 8.0 o superior, des de la versió 2.0.0.

    Situación de Compliment

    Esta aplicació per a dispositius mòbils és parcialment conforme amb el  RD 1112/2018(Abre en nueva ventana) , a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.

    Contenido no accessible

    El contingut que s'arreplega a continuació no és accessible pels següents motius:

    a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:

    • En algunes pantalles, existixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, per als quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • La aplicació està configurada per a un format vertical i encara que el dispositiu estiga en format horitzontal, l'aplicació no modifica el seu aspecte per a adequar-se a esta nova orientació (requisit nombre 11.1.3.4 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons roig, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguen llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguen llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedix mitjançant un lector de pantalla, existixen seqüències de lectura en orde incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per a adaptar la grandària del text oferida pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seues fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals el focus del tabulador es queda atrapat en el contingut de la pàgina, impedint la correcta navegació. Per exemple, el focus es queda atrapat en les opcions de cerca o en el llistat de cerques guardades (requisit nombre 11.2.1.2 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'orde correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconseguisca el buscador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afig una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconéixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • En la documentació sobre l'aplicació disponible en esta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
    • La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).

    b. Càrrega desproporcionada:

    • No aplica.

    c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:

    • Continguts de tercers que no estiguen finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguen baix el seu control.

    Preparación de la present declaració d'accessibilitat

    La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.

    El mètode emprat per a preparar la declaració ha sigut una avaluació duta a terme per un tercer.

    Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.

    Observaciones i dades de contacte

    Puedes realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:

    • Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'estes aplicacions per a dispositius mòbils.
    • Transmitir altres dificultats d'accés al contingut.
    • Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.

    Dichos trámites podrán realizarse a través del  buzón de atención(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.

    También pots sol·licitar en format accessible informació que no complisca amb els requisits d'accessibilitat bé per estar exclosa, bé per estar exempta per càrrega desproporcionada; o formular una queixa per incompliment dels requisits d'accessibilitat (article 10.2.b) del RD 1112/2018). Per a açò, pots utilitzar el _blank procediment de sol·licitud d'informació accessible i queixes del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.

    Las comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Direcció general de Governança Pública.

    Procediment d'aplicació

    A través d'este procediment de reclamació podràs conéixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no complix amb els requisits exigits.

    Las reclamacions seran tractades per la Subdirecció General de Servicis Web, Transparència i Protecció de Dades del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.

    Contenido opcional

    Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.

    En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per a garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguen accedir a la informació i els servicis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seues circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguen navegar sense trobar dificultats d'accés per esta aplicació per a dispositius mòbils.

    Estándares i normativa

    La política d'accessibilitat aplicada per la Direcció general de Governança Pública està en línia amb les exigències del Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.

    Características de visualització

    La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.

    Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.

    Compromiso amb l'accessibilitat

    A pesar de l'esforç realitzat per la Direcció general de Governança Pública, poguera existir algun contingut que no complisca les pautes d'accessibilitat exigibles. Si trobes alguna pantalla, pàgina, document o formulari que no complira amb l'establit, o al que no pogueres accedir correctament, o bé desitges formular qualsevol suggeriment, per favor, comunica'ns-ho mitjançant l'ompliment i enviament del següent formulari, seleccionant la matèria: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".

Volver arriba