Canals d'atenció i orientació

Si tens dubtes en la teva relació amb les administracions públiques sobre els procediments, tràmits, convocatòries i, en general, sobre gestions administratives, pots contactar a través dels diferents canals

Informació dels diferents canals

  • Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà

    Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtenir informació general o específica segons el tipus d'oficina.

    Puedes utilizar el  buscador de oficinas  para encontrar la más cercana.

    Accedeix aquí a la nostra Oficina d'Atenció i Informació.

  • Telefónica: Telèfons d'atenció

    Les administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Aquests telèfons són:

     
     
     
     
  • Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció

    Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.

    En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.

    Además, en el  directorio de cada Ministerio  se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.

    Accede aquí a la nostra bústia d'atenció.

  • Xarxes socials

    Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.

    Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .

    Accede aquí a les nostres xarxes socials: