Canals d'atenció i orientació
Si tens dubtes en la teva relació amb les administracions públiques sobre els procediments, tràmits, convocatòries i, en general, sobre gestions administratives, pots contactar a través dels diferents canals
Informació dels diferents canals
-
Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà
Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtenir informació general o específica segons el tipus d'oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accedeix aquí a la nostra Oficina d'Atenció i Informació.
-
Telefónica: Telèfons d'atenció
Les administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Aquests telèfons són:
-
En l'Administració General de l'Estat: telèfon 060.
-
En les Comunitats Autònomes: consultar en cada Comunitat Autònoma.
-
Als Ajuntaments: consultar a cada ajuntament .
-
Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció
Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.
En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede aquí a la nostra bústia d'atenció.
-
Xarxes socials
Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.
Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .
Accede aquí a les nostres xarxes socials:
Presencial: Oficines d'informació i atenció al ciutadà
Els Ministeris i els seus organismes depenents, les Comunitats Autònomes i els Ajuntaments compten amb una xarxa d'oficines d'informació i atenció al ciutadà en les quals pots obtenir informació general o específica segons el tipus d'oficina.
Puedes utilizar el buscador de oficinas para encontrar la más cercana.
Accedeix aquí a la nostra Oficina d'Atenció i Informació.
Telefónica: Telèfons d'atenció
Les administracions públiques disposen de telèfons d'atenció general que canalitzen les consultes dels ciutadans. Aquests telèfons són:
-
En l'Administració General de l'Estat: telèfon 060.
-
En les Comunitats Autònomes: consultar en cada Comunitat Autònoma.
-
Als Ajuntaments: consultar a cada ajuntament .
Via Web: Portals d'internet i bústies d'atenció
Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.
En el directori de portals d'internet públics estan relacionats els diferents portals d'internet i seus electròniques de les administracions públiques.
Además, en el directorio de cada Ministerio se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.
Accede aquí a la nostra bústia d'atenció.
Xarxes socials
Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.
Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .
Accede aquí a les nostres xarxes socials: