Canles de atención e orientación

Se tes dúbidas na túa relación coas administracións públicas sobre os procedementos, trámites, convocatorias e, en xeral, acerca de xestións administrativas, podes contactar a través das diferentes canles

Información das diferentes canles

  • Presencial: Oficinas de información e atención ao cidadán

    Os Ministerios e os seus organismos dependentes, as Comunidades Autónomas e os Concellos contan cunha rede de oficinas de información e atención ao cidadán nas que podes obter información xeral ou específica segundo o tipo de oficina.

    Puedes utilizar el  buscador de oficinas  para encontrar la más cercana.

    Accede aquí á nosa Oficina de Atención e Información .

  • Telefónica: Teléfonos de atención

    As administracións públicas dispoñen de teléfonos de atención xeral que canalizan as consultas dos cidadáns. Estes teléfonos son:

     
     
     
     
  • Vía Web: Portais de internet e caixas de correos de atención

    Puedes informarte de forma general sobre los servicios que ofrecen los diferentes organismos públicos en sus páginas web y sedes electrónicas. Estos portales cuentan con un buzón de atención donde podrás enviar tus consultas.

    En o directorio de portais de internet públicos están relacionados os diferentes portais de internet e sedes electrónicas das administracións públicas.

    Además, en el  directorio de cada Ministerio  se detalla la dirección de su portal web, sede electrónica y buzón de atención.

    Accede aquí á nosa caixa de correos de atención .

  • Redes sociais

    Muchos de los organismos públicos disponen de redes sociales en las que puedes plantear tus dudas o realizar sugerencias. En cualquier caso, en todas ellas podrás hacer el seguimiento de la información que publican, con la ventaja de la inmediatez que caracteriza a este canal.

    Habitualmente encontrarás el acceso a las redes sociales en la página principal de los distintos portales de internet .

    Accede aquí ás nosas redes sociais: