Como realizar trámites
Cidadáns
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Información Xeral
Coñece os pasos a seguir para solucionar os teus asuntos ou as túas solicitudes dirixidas a un organismo público, xa sexa para cumprir unha obriga, obter un beneficio ou un servizo, ou para que se resolva un pedimento.
La Administración Pública está sujeta al derecho administrativo, que es el conjunto de normas que en cada caso son aplicables. La finalidad es resolver mediante un acto administrativo en el que se concederá o denegará la solicitud que has realizado.
Para la realización de cualquier trámite tienes una serie de garantías, ya que la Administración Pública en ningún caso puede actuar de forma arbitraria y, además, en caso de que la resolución sea contraria a tus intereses, dispones de los recursos para poder reclamar que se cambie el sentido de la resolución.
No caso dos cidadáns, sempre que non estean obrigados a relacionarse electronicamente coa Administración, toda tramitación coa Administración pública pódese levar a cabo de forma presencial e, na maioría de casos, tamén de forma electrónica. También podes elixir recibir as notificacións da Administración pública tanto en formato papelcomo de forma electrónica.
En el caso de que, debido al trámite particular que estés realizando, estés obligado a relacionarte por medios electrónicos con la Administración, únicamente podrás comunicarte mediante este medio, sin posibilidad de hacerlo presencialmente en formato papel. Consulta más información al respecto en los apartados siguientes de esta página.
Para obter máis información sobre os trámites existentes, podes acceder ás distintas seccións do menú Máis sobre "Trámites", situado á dereita desta páxina.
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Tramitación presencial
No caso de que elixas levar a cabo a tramitación de maneira presencial, podes presentar as túas solicitudes en as oficinas de rexistro . Hai casos, como a obtención do DNI, que unicamente están dispoñibles de maneira presencial.
Para agilizar los trámites que se realicen de forma presencial, los distintos organismos de la administración están habilitando sistemas de cita previa . Por ejemplo, el Ministerio del Interior para la gestión de la nueva expedición o la renovación del Documento Nacional de Identidad o del Pasaporte; el Ministerio de Política Territorial para los trámites de extranjería; la Dirección General de Tráfico para los trámites del carnet de conducir; la Seguridad Social para los trámites sobre la cotización; las Comunidades Autónomas para asistir al médico de medicina general, etc.
Podes obter máis información ou consultar as túas dúbidas:
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chamando a o teléfono 060
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a través da caixa de correos de atención
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a través do WebChat 060
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Tramitación electrónica
En caso de que elixas realizar a tramitación de maneira electrónica, podes coñecer os trámites dispoñibles e inicialos a través de as Sedes Electrónicas dos organismos.
Puedes obter máis información ou consultar as túas dúbidas:
- en as Oficinas de Información das Administracións Públicas
- llamando al teléfono 060
- a través del buzón de atención
- a través del WebChat 060
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Notificacións
Consulta a nosa páxina sobre as notificacións .
Empresas
Información Xeral
Coñece os pasos a seguir para solucionar os teus asuntos ou as túas solicitudes dirixidas a un organismo público, xa sexa para cumprir unha obriga, obter un beneficio ou un servizo, ou para que se resolva un pedimento.
La Administración Pública está sujeta al derecho administrativo, que es el conjunto de normas que en cada caso son aplicables. La finalidad es resolver mediante un acto administrativo en el que se concederá o denegará la solicitud que has realizado.
Para la realización de cualquier trámite tienes una serie de garantías, ya que la Administración Pública en ningún caso puede actuar de forma arbitraria y, además, en caso de que la resolución sea contraria a tus intereses, dispones de los recursos para poder reclamar que se cambie el sentido de la resolución.
No caso dos cidadáns, sempre que non estean obrigados a relacionarse electronicamente coa Administración, toda tramitación coa Administración pública pódese levar a cabo de forma presencial e, na maioría de casos, tamén de forma electrónica. También podes elixir recibir as notificacións da Administración pública tanto en formato papelcomo de forma electrónica.
En el caso de que, debido al trámite particular que estés realizando, estés obligado a relacionarte por medios electrónicos con la Administración, únicamente podrás comunicarte mediante este medio, sin posibilidad de hacerlo presencialmente en formato papel. Consulta más información al respecto en los apartados siguientes de esta página.
Para obter máis información sobre os trámites existentes, podes acceder ás distintas seccións do menú Máis sobre "Trámites", situado á dereita desta páxina.
Tramitación presencial
No caso de que elixas levar a cabo a tramitación de maneira presencial, podes presentar as túas solicitudes en as oficinas de rexistro . Hai casos, como a obtención do DNI, que unicamente están dispoñibles de maneira presencial.
Para agilizar los trámites que se realicen de forma presencial, los distintos organismos de la administración están habilitando sistemas de cita previa . Por ejemplo, el Ministerio del Interior para la gestión de la nueva expedición o la renovación del Documento Nacional de Identidad o del Pasaporte; el Ministerio de Política Territorial para los trámites de extranjería; la Dirección General de Tráfico para los trámites del carnet de conducir; la Seguridad Social para los trámites sobre la cotización; las Comunidades Autónomas para asistir al médico de medicina general, etc.
Podes obter máis información ou consultar as túas dúbidas:
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chamando a o teléfono 060
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a través da caixa de correos de atención
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a través do WebChat 060
Tramitación electrónica
En caso de que elixas realizar a tramitación de maneira electrónica, podes coñecer os trámites dispoñibles e inicialos a través de as Sedes Electrónicas dos organismos.
Puedes obter máis información ou consultar as túas dúbidas:
- en as Oficinas de Información das Administracións Públicas
- llamando al teléfono 060
- a través del buzón de atención
- a través del WebChat 060
Notificacións
Consulta a nosa páxina sobre as notificacións .
Para obter información sobre os trámites de empresas, podes acceder á sección Empresas de o Menú Trámites.