Organització de l'Administracion General de l'Estat

Última actualització: 25/01/2022

Contenido de esta página

Com s'organitza l'Administració General de l'Estat

La Administració General de l'Estat comprèn:

a) La Organització Central, que integra els Ministeris.

b) La  OrganitzacióTerritorial.

c) L'Administració General de l'Estat en el exterior.

Volver arriba

Organització Central de l'AGE

Volver arriba

Organització Territorial de l'AGE

En l'organització territorial de l'Administració General de l'Estat són òrgans directius tant els Delegats del Govern en les Comunitats Autònomes, que tindran rang de Sotssecretari, com els Subdelegats del Govern en les províncies, els quals tindran nivell de Subdirector general.

Volver arriba

Administració General de l'Estat en l'exterior

En la Administración General de l'Estat en l'exterior són òrgans directius els ambaixadors i representants permanents davant Organitzacions internacionals.

El Servici Exterior de l'Estat es regix en tot el concernent a la seua composició, organització, funcions, integració i personal pel que es disposa en la Llei 2/2014, de 25 de març, de l'Acció i del Servici Exterior de l'Estat i en la seua normativa de desenvolupament i, supletòriament, pel que es disposa en la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídico del Sector Públic.

Volver arriba

Referencias Normativas

Volver arriba