Organització de l'Administracion General de l'Estat

Última actualització: 25/01/2022

Contenido de esta página

Com s'organitza l'Administració General de l'Estat

La Administració General de l'Estat comprèn:

a) La Organització Central, que integra els Ministeris.

b) La  OrganitzacióTerritorial.

c) L'Administració General de l'Estat en el exterior.

Volver arriba

Organització Central de l'AGE

Volver arriba

Organització Territorial de l'AGE

En l'organització territorial de l'Administració General de l'Estat són òrgans directius tant els Delegats del Govern en les Comunitats Autònomes, que tindran rang de Sotssecretari, com els Subdelegats del Govern a les províncies, els quals tindran nivell de Sotsdirector general.

Volver arriba

Administració General de l'Estat en l'exterior

En la Administración General de l'Estat en l'exterior són òrgans directius els ambaixadors i representants permanents davant Organitzacions internacionals.

El Servei Exterior de l'Estat es regeix en tot el concernent a la seva composició, organització, funcions, integració i personal pel que es disposa en la Llei 2/2014, de 25 de març, de l'Acció i del Servei Exterior de l'Estat i en la seva normativa de desenvolupament i, supletòriament, pel que es disposa en la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídico del Sector Públic.

Volver arriba

Referencias Normativas

Volver arriba