Zerbitzuen kartak AGE
Orri honen eduki
Zerbitzuen gutuna CIA
Beste zerbitzuen kartak AGE
Zer dira zerbitzu kartak
-
Zer dira zerbitzu kartak
Zerbitzuen gutunak eta dokumentu idatziak dira, horien bidez, estatuko administrazio orokorraren organo, organismo eta erakundeek, estatuko administrazio orokorraren berri ematen die erakundeei buruzko herritarren eta erabiltzaileen duten zerbitzuetako eta behar diren kalitate-konpromisoak, baita herritarren eskubideak eta erabiltzaileen zerbitzu horiek direla-eta.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 8. atala uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Erregulazio AGE
Arautzen ditu 951/2005 errege dekretuaren III. kapitulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Zerbitzu-motak
Estatuko administrazio orokorraren Organo, organismo eta erakundeek egin ahal izango dituzte, gutunak betetzean kudeatzen dituzten zerbitzuak eta karta-helburua duten zerbitzu espezifiko bat.
Gutunak egin, halaber, helburu duten hainbat organo edo organismoek emandako zerbitzu bat hartzen dute parte, estatuko administrazio orokorrarenak) edo Hori eta beste administrazio publiko batzuekin. Gutun horiek zehazten duen prozeduraren arabera izapidetuko dira lurralde politikarako ministerioak.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 8. Art. uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Egitura eta edukia
Zerbitzu kartak modu argi, erraz eta ulergarrian herritarrentzat adieraziko. Egitura eta edukia dago arauturik. 951/2005 Errege dekretuaren 9. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Eguneratzea
Gutunak aldian-aldian eguneratuko dira egoeraren arabera, eta, nolanahi ere,gutxienez hiru urtetik behin..
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuaren 10. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Onartzeko eta zabaltzeko
Las cartas de servicios y sus posteriores actualizaciones serán aprobadas mediante resolución del Subsecretario del departamento al que pertenezca el órgano o esté vinculado o adscrito el organismo proponente, previo informe preceptivo favorable del Ministerio de Política Territorial (Dirección General de Gobernanza Pública), y del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
La resolución se publicará en el «Boletín Oficial del Estado», lo que la hará disponible para el público.
Cada órgano u organismo llevará a cabo las acciones divulgativas de su carta que estime más eficaces, garantizando siempre que puedan ser conocidas por los usuarios en todas sus dependencias con atención al público, en el servicio de atención e información al ciudadano del correspondiente ministerio y a través de Internet.
Las cartas de servicios deberán estar disponibles, asimismo, en los servicios de información y atención al ciudadano del Ministerio de Política Territorial y de las Delegaciones, Subdelegaciones del Gobierno y Direcciones Insulares, así como en el Punto de Acceso General electrónico de la AGE: https://administracion.gob.es/
Regulación: Art. 11 del Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.
-
Jarraipena
Organo eta organismoei bat egingo etengabeko kontrola, azaldutako konpromisoen betetze-maila, zerbitzuen karta-adierazleen bidez, horretarako ezarrita dauden erreklamazioak aztertu ondoren ez betetzeagatik ebaluazioen duten eta erabiltzaileen gogobetetze-mailaren.
Urteko lehen hiruhilekoan bidaliko organo eta organismoei buruzko txosten bat, konpromisoen betetze-maila aurreko urtean, explicitarán desbideratzeak eta hartutako neurri-zuzentzaileak, bai eta aplikatutako zuzentze-neurriak, hala badagokio. Zerbitzuen ikuskaritza orokorraren egiaztatu ahal izango dute saileko kalitate-konpromisoen betetze-maila aitortu bidezko gutunak egokitzat jotzen dituen prozedurak.
Informazio hori zerbitzu gutunei buruzko txostenarekin batera jaso beharko da gaineko baterako behar diren kalitate-programak Idazkariordetzen lurralde politikarako ministerioari helaraztea.
Lurralde politikarako ministerioak zehaztuko duen prozedura bere borondatez eskatu ahal izango dute herri-erakundeen ziurtagiria zerbitzuen gutunak, kalitatea, zehaztasuna bereganatutako konpromisoak eta haren betetze maila.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuaren 12. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
-
Zerbitzu elektronikoen kartak
Sail eta erakunde dituzten zerbitzu elektronikoak operatiboak, gainera, era horretako gutunak, argitaratuko arestian aipatzen diren zerbitzu, zerbitzuei buruzko argibideak emango dizkie herritarrei, eskura elektronikoki eta zehaztapen teknikoak adieraziko dira erabilera eta behar diren kalitate-konpromisoak ere.
Zerbitzu kartak elektronikoak interneten egongo dira eskuragarri, eta euskarri inprimatua.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 13. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorrean
Zer dira zerbitzu kartak
Zerbitzuen gutunak eta dokumentu idatziak dira, horien bidez, estatuko administrazio orokorraren organo, organismo eta erakundeek, estatuko administrazio orokorraren berri ematen die erakundeei buruzko herritarren eta erabiltzaileen duten zerbitzuetako eta behar diren kalitate-konpromisoak, baita herritarren eskubideak eta erabiltzaileen zerbitzu horiek direla-eta.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 8. atala uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Erregulazio AGE
Arautzen ditu 951/2005 errege dekretuaren III. kapitulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Zerbitzu-motak
Estatuko administrazio orokorraren Organo, organismo eta erakundeek egin ahal izango dituzte, gutunak betetzean kudeatzen dituzten zerbitzuak eta karta-helburua duten zerbitzu espezifiko bat.
Gutunak egin, halaber, helburu duten hainbat organo edo organismoek emandako zerbitzu bat hartzen dute parte, estatuko administrazio orokorrarenak) edo Hori eta beste administrazio publiko batzuekin. Gutun horiek zehazten duen prozeduraren arabera izapidetuko dira lurralde politikarako ministerioak.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 8. Art. uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Egitura eta edukia
Zerbitzu kartak modu argi, erraz eta ulergarrian herritarrentzat adieraziko. Egitura eta edukia dago arauturik. 951/2005 Errege dekretuaren 9. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Eguneratzea
Gutunak aldian-aldian eguneratuko dira egoeraren arabera, eta, nolanahi ere,gutxienez hiru urtetik behin..
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuaren 10. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Onartzeko eta zabaltzeko
Las cartas de servicios y sus posteriores actualizaciones serán aprobadas mediante resolución del Subsecretario del departamento al que pertenezca el órgano o esté vinculado o adscrito el organismo proponente, previo informe preceptivo favorable del Ministerio de Política Territorial (Dirección General de Gobernanza Pública), y del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
La resolución se publicará en el «Boletín Oficial del Estado», lo que la hará disponible para el público.
Cada órgano u organismo llevará a cabo las acciones divulgativas de su carta que estime más eficaces, garantizando siempre que puedan ser conocidas por los usuarios en todas sus dependencias con atención al público, en el servicio de atención e información al ciudadano del correspondiente ministerio y a través de Internet.
Las cartas de servicios deberán estar disponibles, asimismo, en los servicios de información y atención al ciudadano del Ministerio de Política Territorial y de las Delegaciones, Subdelegaciones del Gobierno y Direcciones Insulares, así como en el Punto de Acceso General electrónico de la AGE: https://administracion.gob.es/
Regulación: Art. 11 del Real Decreto 951/2005, de 29 de julio, por el que se establece el marco general para la mejora de la calidad en la Administración General del Estado.
Jarraipena
Organo eta organismoei bat egingo etengabeko kontrola, azaldutako konpromisoen betetze-maila, zerbitzuen karta-adierazleen bidez, horretarako ezarrita dauden erreklamazioak aztertu ondoren ez betetzeagatik ebaluazioen duten eta erabiltzaileen gogobetetze-mailaren.
Urteko lehen hiruhilekoan bidaliko organo eta organismoei buruzko txosten bat, konpromisoen betetze-maila aurreko urtean, explicitarán desbideratzeak eta hartutako neurri-zuzentzaileak, bai eta aplikatutako zuzentze-neurriak, hala badagokio. Zerbitzuen ikuskaritza orokorraren egiaztatu ahal izango dute saileko kalitate-konpromisoen betetze-maila aitortu bidezko gutunak egokitzat jotzen dituen prozedurak.
Informazio hori zerbitzu gutunei buruzko txostenarekin batera jaso beharko da gaineko baterako behar diren kalitate-programak Idazkariordetzen lurralde politikarako ministerioari helaraztea.
Lurralde politikarako ministerioak zehaztuko duen prozedura bere borondatez eskatu ahal izango dute herri-erakundeen ziurtagiria zerbitzuen gutunak, kalitatea, zehaztasuna bereganatutako konpromisoak eta haren betetze maila.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuaren 12. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorra.
Zerbitzu elektronikoen kartak
Sail eta erakunde dituzten zerbitzu elektronikoak operatiboak, gainera, era horretako gutunak, argitaratuko arestian aipatzen diren zerbitzu, zerbitzuei buruzko argibideak emango dizkie herritarrei, eskura elektronikoki eta zehaztapen teknikoak adieraziko dira erabilera eta behar diren kalitate-konpromisoak ere.
Zerbitzu kartak elektronikoak interneten egongo dira eskuragarri, eta euskarri inprimatua.
Arauketa: 951/2005 Errege dekretuko 13. artikulua uztailaren 29koa; horren bidez, esparru orokorra ezartzen duen kalitatea hobetzeko estatuko administrazio orokorrean
Nola zerbitzu-gutun bat idaztea
-
Zerbitzuen gutunak garatzeko gida
La Gida jarraibide praktikoak ematen egitea zerbitzuen karta eta ziurtagiria lortzea edozein erakunde publikoa.
-
Zerbitzu-karten ziurtapen
Zerbitzu karten Ziurtagiria dakar ebaluazio-prozedura zerbitzu gutunak. horren bidez, gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiak (lurralde politikarako ministerioa) bermatzen du gutunak xedatutako baldintzak betetzen dituzte ziurtapen-protokoloa, eta horretarako dokumentu bat emango dute halaxe nabarmentzen du.
Sarbidea arautzea ziurtagiriak, eskaera eta ereduak
Zerbitzuen gutunak garatzeko gida
La Gida jarraibide praktikoak ematen egitea zerbitzuen karta eta ziurtagiria lortzea edozein erakunde publikoa.
Zerbitzu-karten ziurtapen
Zerbitzu karten Ziurtagiria dakar ebaluazio-prozedura zerbitzu gutunak. horren bidez, gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiak (lurralde politikarako ministerioa) bermatzen du gutunak xedatutako baldintzak betetzen dituzte ziurtapen-protokoloa, eta horretarako dokumentu bat emango dute halaxe nabarmentzen du.
Sarbidea arautzea ziurtagiriak, eskaera eta ereduak