Administrazioarekin elektronikoki-mutikoekin harremanetan egon

Contenido de esta página

Portales de Internet eta Sedes Electrónicas

Oro har, bi mota bereiz ditzakegu: web guneen bidez zein duzu elektronikoki lotzea herri administrazioen Zein dira desberdintasunak?:

  • Interneteko ataria.Sarbide-puntua, alegia elektronikoa bidez sar zaitezke, internet bidez, argitaratzen duen informazioa, administrazio publiko bat edo erakunde publikoa.

    Sarbidea aukera ere ematen du, dagokion egoitza elektronikoan.

  • Egoitza elektronikoa.Interneteko helbidea da eta, horren bitartez, dagozkion izapideak egin ditzakezu administrazio edo erakunde publiko bat. Egoitza elektronikoek egoitzen fisikoak baliokideak dira, herritarrek udaletan da izapide bat egiteko.

Volver arriba

Ba Al Dut gauzei irtenbideak bilatzen administrazioarekin elektronikoki betebeharra?

Elektronikoki harremanetan egoteko eskubidea duzu, beste herri-administrazio batzuekin eta une oro aukeratu ahal izanez gero, herri-administrazioek duten komunikatzen zara zure eskubide eta betebeharrak, bitarteko elektronikoen bidez edo ez.

Baina batzuek ez dute pertsona edota zenbait kasutan izan behar duzu harremanetan egoteko betebeharra.

Kasu horiek ezarritako geratzen dira 39/2015 legearen 14 artikulua(Abre en nueva ventana) (adibidez, pertsona juridikoak).

Gainera, administrazio publikoa erregelamenduz zehaztu daiteke jakin batzuk egiteko betebeharra pertsona fisikoak dira. Adibidez, eta prozedura jakin batzuk dituzten pertsonek kidego opositen estatuko administrazio orokorraren arabera egin behar duten pertsonak dira, errege dekretuaren lehenengo xedapen gehigarria 2021/203(Abre en nueva ventana) .

Volver arriba

Ba al dut eskubiderik erabileran laguntzeko baliabide elektronikoak?

Pertsona batzuek ez dituztenak daude, teknologien erabilerari eta izan ditzaketen zailtasunak bide elektronikoz konturen bat administrazio publikoarekin.

Adibidez, pertsona nagusiak, ez dituzte baliabide horiek teknologiko egokiak, edo desgaitasunen bat daukaten pertsonak.

Laguntza emango zaizu, batez ere, identifikazioa eta sinadura elektronikoa, eskaerak aurkezteko erregistro elektronikoaren bidez eta kopia kautoak eskuratzea.

Bi eratako erabiltzeko laguntza baliabide elektronikoak:

  • Orokorra.Pertsonei laguntzea eta orientatzea da erabileran bidez egiten da hainbat bide elektronikoak erabilita. laguntza-kanal , dioenaren arabera 203/2021 edko 4. artikulua(Abre en nueva ventana) .

    Pertsona guztiek dute eskubidea laguntzarako zerbitzu mota hori orokorra.
  • Espezifikoa.Kasu honetan, administrazio-jardueraren. Hau da, zure izena egiten funtzionario “ asistentzia gaitutako funtzionarioak eginen du eskubidea duzu pertsona batek Bakarrik ez bazara ”. administrazioarekin elektronikoki-mutikoekin harremanetan egon behar.

Volver arriba

Elektronikoki izapideak egin

Ez badakizu nondik hasi izapide bat egiteko, administrazio publikoarekin edo modu bide elektronikoa erabilita, begiratu gure buruzko atala nola egin izapide bat .



Prozedura bat hastea edo izapide bat egin ahal izateko, interesdunak edo ordezkari gisa elektronikoki, eduki duzu gure buruzko Kontsulta identifikazio elektronikoa. identifikazio elektronikoa gehiago jakiteko gai horri.



Behin prozedura hasita, modua hautatu dezakezu administrazioa jakinarazteko, solicitarte informazio gehiago jaso nahi izanez gero, zurekin edo ezinbestekoa prozeduraren ebazpena. Begiratu gure buruzko web gunea jakinarazpenak informazio gehiago nahi izanez gero, gai horri buruz, baita jakinarazpen elektronikoak.

Volver arriba

Araudia

Sektore publikoaren jarduera eta funtzionamendua arautzen dituen daude bitarteko elektronikoen bidez Araudia(Abre en nueva ventana) sektore publikoaren jardute eta funtzionamendu bitarteko elektroniko, legeak garatzen dituena 39/2015(Abre en nueva ventana) eta 40/2015(Abre en nueva ventana) .

Volver arriba