Buscador de convocatorias de emprego público

PERSONAL INVESTIGADOR
PERSONAL INVESTIGADOR
Referencia:
referencia 213955
Descrición:
descripcion JUNIOR
Órgano convocante:
organo Universidad Jaume I de Castellón - COMUNITAT VALENCIANA
Selección de:
seleccion PERSONAL LABORAL
Vía:
via CONTRATACIÓN TEMPORAL
Titulación:
titulacion Doctorado en Informática o equivalente.
Requisitos:
requisitos Ver en la convocatoria
Prazas:
plazas Convocadas: 1 Libres: 1
Ámbito xeográfico:
ambitogeografico LOCAL
Provincia:
provincia CASTELLÓN
Observacións:
observaciones El proyecto de investigación: «24I387 Librerías avanzadas para actualizar la tecnología de los motores de juegos (GAME+UJI)», dirigido por Miguel Chover Sellés del Instituto Universitario de Nuevas Tecnologias de la Imagen. Grupo de investigación: GAMERS - Grup d'investigació en videojocs
Dirección de Internet:
Prazos (*):
Hasta el 31/03/2025 El plazo de presentación solicitudes será de diez días hábiles a contar desde el día siguiente al de la publicación de la convocatoria en el DOGV
Disposicións:
fuente DIARI OFICIAL DE LA COMUNITAT VALENCIANA
Disposto o 10/03/2025 Publicado o 17/03/2025
descripcion RESOLUCIÓN de 10 de marzo de 2025, del Vicerrectorado de Investigación, por la que se convoca una plaza de personal investigador júnior para colaborar en el proyecto de investigación: «24I387 Librerías avanzadas para actualizar la tecnología de los motores de juegos (GAME+UJI)», dirigido por Miguel Chover Sellés del Instituto Universitario de Nuevas Tecnologias de la Imagen. Grupo de investigación: GAMERS - Grup d''investigació en videojocs.
(*) A data que figura no prazo de presentación ten carácter indicativo. En convocatorias da Administración Xeral do Estado só se consideraron inhábiles as festas de ámbito nacional; en convocatorias de Comunidades Autónomas e Entidades locais, as festas de ámbito nacional e da Comunidade Autónoma correspondente. Este cómputo esta suxeito ás incidencias derivadas das prescricións establecidas no artigo 30 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, BOE do 2 de outubro de 2015.