Buscador de convocatorias de empleo público

titulo
AYUDANTE TÉCNICO
Erreferentzia:
referencia 192485
Deskribapena :
descripcion Ayudante Técnico/a, Rama Agroambiental
Konbentzioko organoa :
organo Cabildo Insular de Tenerife - SANTA CRUZ DE TENERIFE
Aukeraketa :
seleccion PERSONAL LABORAL
Via :
via CONTRATACIÓN FIJA
Titulazioa :
titulacion Ciclo Formativo de Grado Medio o Bachillerato o equivalente
Lekuak :
plazas Convocadas: 1 Libres: 1
Geografia-esparrua :
ambitogeografico LOCAL
Probintzia :
provincia SANTA CRUZ DE TENERIFE
Epeak (*) :
Hasta el 20/08/2021 El plazo de presentación de solicitudes será de veinte días hábiles a contar desde el siguiente al de la publicación de esta resolución en el «Boletín Oficial del Estado».
Agiriak :
fuente BOLETÍN OFICIAL DEL ESTADO
Antolatu du 13/07/2021 Argitaratze-data 23/07/2021
descripcion Resolución de 13 de julio de 2021, del Cabildo Insular de Tenerife (Santa Cruz de Tenerife), referente a la convocatoria para proveer varias plazas
fuente BOLETÍN OFICIAL DE LA PROVINCIA
Antolatu du 06/07/2021 Argitaratze-data 09/07/2021
descripcion “RESOLUCIÓN DE APROBACIÓN DE LA CONVOCATORIA PÚBLICA Y SUS BASES PARA LA COBERTURA, POR PERSONAL LABORAL FIJO PARA LA ESTABILIZACIÓN DE EMPLEO TEMPORAL DE LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL DE LA CORPORACIÓN DE UNA (1) PLAZA DE AYUDANTE TÉCNICO/A RAMA AGROAMBIENTAL, DOS (2) DE OFICIAL/A AGROALIMENTARIO/A DE LABORATORIO, UNA (1) DE CERRAJERO/A, UNA (1) DE ELECTROMECÁNICO/A, UNA (1) DE VIGILANTE DE OBRA, VEINTIOCHO (28) DE PEÓN DE CONSERVACIÓN, VEINTIUNA (21) DE OPERARIO/A AMBIENTAL Y DOS (2) DE PEÓN AGRÍCOLA
(*) Aurkezpen epea adierazten den data adierazgarria da. Estatuko Administrazio Orokorraren deialdiaren arabera, nazio mailako esparruko oporrei bakarrik aktibo ez direnak hartu dira kontuan; Autonomia Erkidegoen eta Tokiko Entitateen, jai nazionalen eta dagokion Autonomia Erkidegoaren deialdietan. Azterketa hori 2015eko urriaren 2ko BOEko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 30. artikuluan ezarritako preskripzioetatik eratorritako gorabeheren menpe dago.