Administración electrónica
Pàgina actualitzada amb data: 12/08/2022
Àmbit estatal
-
Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics
- Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
-
Pla Digitalització
- Pla de Digitalització Pimes 2021-2025
- Pla de Digitalització de Administracions Públiques 2021-2025
- Pla Nacional de Competències Digitals
- Carta de Drets Digitals
Más información sobre el Plan Nacional de Competencias Digitales .
-
Firma electrònica: Vídeo-tutorials sobre la ferramenta AutoFirma
Autofirma és una aplicació de firma que el seu principal objectiu és oferir a l'usuari un sistema de firma en el qual este puga firmar qualsevol tipus de document de manera senzilla.
El usuari indica quin fitxer vol firmar i la aplicació tria automàticament el format de firma que ha d'aplicar, alliberant a l'usuari de qualsevol dubte tècnic.
Aquí tens Vídeo-tutorials que t'expliquen l'ús de la ferramenta de AutoFirma:
- Instal·lació d'AutoFirma
- Crear una firma electrònica amb AutoFirma
- Visualización de la Firma Electrònica
- Realitzar firma múltiple
- Seleccionar format de firma
Para más información, puedes consultar el Portal de Firma Electrónica .
-
Diccionari de conceptes i termes
Diccionario de conceptos y términos de la administración electrónica.
-
Normativa
-
Ocupació pública
Orde TFP/510/2019, de 30 d'abril, per la qual s'establix l'obligatorietat de la inscripció electrònica en els processos selectius per a l'ingrés o l'accés als cossos o escales de funcionaris la selecció dels quals correspon al Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
-
Catàleg de servicis
- El Catàleg de Servicis d'Administració Digital té com a objecte difondre els servicis comuns, infraestructures i altres solucions que es posen a la disposició de les Administracions Públiques per a contribuir a impulsar el desenvolupament de l'Administració Digital i millorar els servicis que s'oferixen a ciutadans i a empreses, o internament als empleats públics.
-
Interoperabilitat
- La interoperabilitat és la capacitat dels sistemes d'informació i dels procediments als quals estos donen suport, de compartir dades i possibilitar l'intercanvi d'informació i coneixement entre ells.
-
Solucions reutilitzables
- Entre els eixos que articulen l'impuls de l'Administració Electrònica, es troba la racionalització de les estructures administratives i l'aprofitament de les infraestructures i altres recursos tecnològics, així com la implantació de solucions homogènies d'administració digital. Ací s'arreplega una selecció representativa de solucions reutilitzables .
-
Guies
-
Observatori d'Administració Electrònica (OBSAE)
Ámbito autonòmic
-
Normativa
-
Informes
Ámbito local
-
Guies
-
Informes
- Informes relatius a l'estat de la administració electrònica en les Entitats locals
Àmbit europeu
-
Normativa
- Reglament (UE) 2018/1724 del Parlament Europeu i del Consell, de 2 de octubre de 2018, relatiu a la creació d'una passarel·la digital única d'accés a informació, procediments i servicis d'assistència i resolució de problemes i pel qual es modifica el Reglament (UE) nº 1024/2012
- Otra normativa europea
Àmbit internacional
-
Activitat internacional
- Actividades en l'àmbit internacional