Aplicacións móbiles para a cidadanía

Contenido

Aplicaciones móviles de la AGE

En el Portal de Administración electrónica puedes consultar el catálogo de aplicaciones móviles (Apps) de la Administración General del Estado(Abre en nueva ventana) .

Para ver el catálogo completo, simplemente pulsa ‘Buscar’ al final del formulario, sin rellenar campos ni hacer ninguna selección.

También puedes hacer una búsqueda por texto y / o seleccionar valores en los distintos campos de selección (Ministerio, Temática, Tipo de App, etc.) para filtrar resultados.

Volver arriba

Aplicaciones móviles del Punto de Acceso General

  • App de Emprego Público

    Accede desde tu móvil a la información de las convocatorias de empleo público.

    Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).

    Desde la App podes:

    • Encontrar las convocatorias de empleo público a través de la búsqueda rápida o avanzada.
    • Guardar tus búsquedas, así podrás utilizarlas de nuevo y recibir notificaciones si se publican convocatorias que cumplan los criterios de tu búsqueda.
    • Conseguir información de detalle todos os postos convocados. (bases, prazos, órgano que convoca, localización dos postos,…); e tamén información de seguimento para algunhas convocatorias (datas de exame, listaxes de admitidos/excluídos, aprobados,…).
    • Guardar as túas convocatorias favoritas, acceder a elas en calquera momento e recibir notificacións no teu móbil se hai novidades nas convocatorias que gardaches.
    • Compartir a información con quen ti queiras a través das canles habituais e redes sociais (twitter, facebook, correo electrónico, whatsapp,…).
  • App de Liña de Axudas (subvencións, bolsas e premios)

    Accede desde o teu móbil á información das convocatorias de axudas (bolsas, subvencións e premios) das diferentes Administracións Públicas publicadas nos Boletíns Oficiais.

    Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).

    Desde a app podes:

    • Atopar as convocatorias bolsas, subvencións e premios a través da procura rápida ou avanzada.
    • Gardar as túas procuras, así poderás utilizalas de novo e recibir notificacións se se publican convocatorias que cumpran os criterios da túa procura.
    • Conseguir información de detalle todas as axudas convocadas (bases, prazos, órgano que convoca, requisitos,….).
    • Compartir a información con quen ti queiras a través das canles habituais e redes sociais (twitter, facebook, correo electrónico, whatsapp,…).

Volver arriba

Declaración de Accesibilidade

  • Declaración de Accesibilidade da aplicación móbil Emprego Público

    El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público(Abre en nueva ventana) .

    A presente declaración de accesibilidade aplícase ás aplicacións para dispositivos móbiles:

    • Emprego Público para sistema operativo Android 4.0 ou superior, desde a versión 2.2.1.
    • Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.

    Situación de Cumprimento

    Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conformecon el  RD 1112/2018(Abre en nueva ventana) , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.

    Contido non accesible

    O contido que se recolle a seguir non é accesible polos seguintes motivos:

    a. Falta de conformidade co RD 1112/2018:

    • Nalgunhas pantallas, existen elementos gráficos (botóns) sen alternativa textual, para os que un lector de pantalla non proporciona unha descrición adecuada (requisito número 11.1.1.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elementos textuais (textos en verde, textos sobre fondo vermello, textos de cabeceiras, etc.) con problemas de contraste entre o primeiro plano e o fondo para que as persoas con baixa visión poidan ler o contido (requisito número 11.1.4.3 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elementos non textuais (iconas, bullets, botóns, etc.) con problemas de contraste entre o primeiro plano e o fondo para que as persoas con baixa visión poidan ler o contido (requisito número 11.1.4.11 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na aplicación para sistema operativo iOS, na pantalla de resultados dunha procura, cando se accede mediante un lector de pantalla, existen secuencias de lectura en orde incorrecta, en lugar de realizar unha lectura secuencial da información de cada convocatoria (requisito número 11.1.3.2.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na aplicación para sistema operativo iOS, cando se utiliza a funcionalidade para adaptar o tamaño do texto ofrecida polo sistema operativo no menú de Accesibilidade, ningunha das pantallas da aplicación adapta o tamaño das súas fontes ás dimensións indicadas (requisito número 11.1.4.4.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que non se pode operar o contido a través do teclado, por exemplo navegar mediante teclado ou seleccionar botóns (requisito número 11.2.1.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que a navegación mediante teclado non se realiza secuencialmente polo contido, non podéndose atopar a información na orde correcta. Por exemplo, na pantalla de Inicio, unha vez o foco alcance o buscador debería saltar á primeira das axudas e continuar unha navegación secuencial por elas (requisito número 11.2.4.3 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que se utilizan directamente as URLs de destino como parte do texto que se mostra ao usuario, en lugar de utilizar un texto explicativo ao que se lle engade un URL de destino a través dunha ligazón. Os produtos de apoio, como o lector de pantalla, tentarán locutar toda o URL, o cal pode resultar molesto para os usuarios (requisito número 11.2.4.4 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que, ao realizar a navegación mediante tecnoloxías de asistencia (AT), non se pode recoñecer o nome, función ou valor dalgúns botóns, impedindo a correcta interacción cos mesmos (requisito número 11.4.1.2.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na documentación acerca da aplicación dispoñible nesta páxina, proporciónase  acceso ás funcionalidades das aplicacións, pero non se especifica ningunha información sobre as características de accesibilidade das aplicacións e compatibilidade con produtos de apoio (requisito número 12.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).

    b. Carga desproporcionada:

    • Non aplica.

    c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:

    • Contidos de terceiros que non estean financiados nin desenvolvidos polo suxeito obrigado nin estean baixo o seu control.

    Preparación da presente declaración de accesibilidade

    A presente declaración foi preparada o 10 de agosto de 2022.

    El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.

    Última revisión da Declaración: 20 de outubro de 2022.

    Observacións e datos de contacto

    Podes realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018), como, por exemplo:

    • Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
    • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
    • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade das aplicacións para dispositivos móbiles.

    Dichos trámites podrán realizarse a través del  buzón de atención(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.

    También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas(Abre en nueva ventana) del Ministerio de Hacienda y Función Pública.

    Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.

    Procedemento de aplicación

    A través de este procedemento de reclamación(Abre en nueva ventana) poderás coñecer e oporche aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo con a decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se consideras que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.

    As reclamacións serán tratadas pola Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos do Ministerio de Facenda e Función Pública.

    Contido opcional

    Política de accesibilidade da Dirección Xeral de Gobernación Pública.

    En cumplimiento de los principios de accesibilidad y diseño universal, la Dirección General de Gobernanza Pública trabaja para garantizar que todos los ciudadanos –con especial atención a las personas con algún tipo de discapacidad y mayores–, que se relacionan con ella a través de Internet puedan acceder a la información y los servicios electrónicos en igualdad de condiciones con independencia de sus circunstancias personales, medios o conocimientos. Es decir, que puedan navegar sin encontrar dificultades de acceso por esta aplicación para dispositivos móviles.

    Estándares e normativa

    La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

    Características de visualización

    La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.

    Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.

    Compromiso coa accesibilidade

    A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".

  • Declaración de Accesibilidade da aplicación móbil Emprego Público

    El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público(Abre en nueva ventana) .

    A presente declaración de accesibilidade aplícase ás aplicacións para dispositivos móbiles:

    • Emprego Público para sistema operativo Android 4.0 ou superior, desde a versión 2.2.1.
    • Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.

    Situación de Cumprimento

    Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conformecon el  RD 1112/2018(Abre en nueva ventana) , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.

    Contido non accesible

    O contido que se recolle a seguir non é accesible polos seguintes motivos:

    a. Falta de conformidade co RD 1112/2018:

    • Nalgunhas pantallas, existen elementos gráficos (botóns) sen alternativa textual, para os que un lector de pantalla non proporciona unha descrición adecuada (requisito número 11.1.1.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elementos textuais (textos en verde, textos sobre fondo vermello, textos de cabeceiras, etc.) con problemas de contraste entre o primeiro plano e o fondo para que as persoas con baixa visión poidan ler o contido (requisito número 11.1.4.3 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen elementos non textuais (iconas, bullets, botóns, etc.) con problemas de contraste entre o primeiro plano e o fondo para que as persoas con baixa visión poidan ler o contido (requisito número 11.1.4.11 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na aplicación para sistema operativo iOS, na pantalla de resultados dunha procura, cando se accede mediante un lector de pantalla, existen secuencias de lectura en orde incorrecta, en lugar de realizar unha lectura secuencial da información de cada convocatoria (requisito número 11.1.3.2.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na aplicación para sistema operativo iOS, cando se utiliza a funcionalidade para adaptar o tamaño do texto ofrecida polo sistema operativo no menú de Accesibilidade, ningunha das pantallas da aplicación adapta o tamaño das súas fontes ás dimensións indicadas (requisito número 11.1.4.4.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que non se pode operar o contido a través do teclado, por exemplo navegar mediante teclado ou seleccionar botóns (requisito número 11.2.1.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que a navegación mediante teclado non se realiza secuencialmente polo contido, non podéndose atopar a información na orde correcta. Por exemplo, na pantalla de Inicio, unha vez o foco alcance o buscador debería saltar á primeira das axudas e continuar unha navegación secuencial por elas (requisito número 11.2.4.3 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que se utilizan directamente as URLs de destino como parte do texto que se mostra ao usuario, en lugar de utilizar un texto explicativo ao que se lle engade un URL de destino a través dunha ligazón. Os produtos de apoio, como o lector de pantalla, tentarán locutar toda o URL, o cal pode resultar molesto para os usuarios (requisito número 11.2.4.4 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
    • Existen pantallas nas que, ao realizar a navegación mediante tecnoloxías de asistencia (AT), non se pode recoñecer o nome, función ou valor dalgúns botóns, impedindo a correcta interacción cos mesmos (requisito número 11.4.1.2.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • Na documentación acerca da aplicación dispoñible nesta páxina, proporciónase  acceso ás funcionalidades das aplicacións, pero non se especifica ningunha información sobre as características de accesibilidade das aplicacións e compatibilidade con produtos de apoio (requisito número 12.1.1 de UNE-EN 301549:2022).
    • La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).

    b. Carga desproporcionada:

    • Non aplica.

    c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:

    • Contidos de terceiros que non estean financiados nin desenvolvidos polo suxeito obrigado nin estean baixo o seu control.

    Preparación da presente declaración de accesibilidade

    A presente declaración foi preparada o 10 de agosto de 2022.

    El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.

    Última revisión da Declaración: 20 de outubro de 2022.

    Observacións e datos de contacto

    Podes realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018), como, por exemplo:

    • Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
    • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
    • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade das aplicacións para dispositivos móbiles.

    Dichos trámites podrán realizarse a través del  buzón de atención(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.

    También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas(Abre en nueva ventana) del Ministerio de Hacienda y Función Pública.

    Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.

    Procedemento de aplicación

    A través de este procedemento de reclamación(Abre en nueva ventana) poderás coñecer e oporche aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo con a decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se consideras que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.

    As reclamacións serán tratadas pola Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos do Ministerio de Facenda e Función Pública.

    Contido opcional

    Política de accesibilidade da Dirección Xeral de Gobernación Pública.

    En cumplimiento de los principios de accesibilidad y diseño universal, la Dirección General de Gobernanza Pública trabaja para garantizar que todos los ciudadanos –con especial atención a las personas con algún tipo de discapacidad y mayores–, que se relacionan con ella a través de Internet puedan acceder a la información y los servicios electrónicos en igualdad de condiciones con independencia de sus circunstancias personales, medios o conocimientos. Es decir, que puedan navegar sin encontrar dificultades de acceso por esta aplicación para dispositivos móviles.

    Estándares e normativa

    La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.

    Características de visualización

    La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.

    Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.

    Compromiso coa accesibilidade

    A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario(Abre en nueva ventana) , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".

Volver arriba