Presentar un escrito
Información sobre a presentación
-
Que
En calquera momento podes presentar unha solicitude, un escrito ou unha comunicación dirixida á Administración sen limitación algunha, aínda que para que poida ser correctamente tramitado, deberá conter:
- Tu nome e apelidos, ou os da persoa que che represente.
- Indicación del medio electrónico, o lugar físico, que eliges para recibir la notificación (la contestación de la Administración). Adicionalmente, puedes aportar tu dirección de correo electrónico y/o dispositivo electrónico con el fin de que las Administraciones Públicas te avisen del envío de la notificación.
- Os feitos, as razóns e o pedimento en que se basee a túa solicitude. O que solicitas ten que quedar claro no escrito que presentes.
- El lugar e a data da presentación.
- Tu firma o acreditación de la autenticidad de tu voluntad expresada por cualquier medio.
- El órgano, centro o unidad administrativa a la que diriges tu solicitud y su correspondiente código de identificación.
También, si lo deseas, puedes adjuntar a tu escrito cualquier documento que consideres de interés para tu petición.
Tienes dereito a esixir un recibo que acredite a data e hora de presentación do escrito.
Para la mayoría de procedimientos, las Administraciones disponen de un modelo normalizado para realizar las solicitudes. De ello te informarán en las Oficinas de Información o de Asistencia en Materia de Registros y también en las Sedes Electrónicas y Portales públicos de internet de los organismos.
-
Onde
Podes presentar a túa solicitude:
-
Nos rexistros electrónicos das Administracións Públicas.
-
Nas oficinas de asistencia en materia de rexistros (OAMR).
-
Nas oficinas de correos. Neste caso tes que entregar o sobre aberto para que selen o teu escrito coa data de entrega, e facilítenche copia do mesmo.
-
Se te atopas no estranxeiro, nas representacións diplomáticas e oficinas consulares de España. Accede ás Embaixadas e Consulados de España no Estranxeiro.
-
En calquera outro que establezan as disposicións vixentes.
Accede a o Buscador de oficinas do Punto de Acceso Xeral.
-
-
Como
Podes presentar a túa solicitude en soporte papel ou por medios informáticos, electrónicos ou telemáticos nos rexistros electrónicos. As oficinas de asistencia en materia de rexistros teñen un horario concreto para que poidas presentar a túa solicitude, mentres que os rexistros electrónicos están abertos as 24 horas ao día os 365 días do ano.
A través de o Rexistro Electrónico da Administración Xeral do Estado (AGE) poderanse presentar solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun procedemento electrónico ou formulario normalizado na sede electrónica do Departamento Ministerial competente. As Sedes Electrónicas dos Departamentos Ministeriais proporcionan o acceso aos servizos electrónicos e aos trámites electrónicos que contan con formularios normalizados específicos para a maior parte dos trámites administrativos
Importante: Para poder presentar electronicamente o teu escrito, comunicación ou solicitude deberás ter DNI electrónico ou certificado electrónico en vigor, xa que con eles podes asinar a solicitude. Para maior información podes acceder a o portal de Firma electrónica.
-
Regulación normativa
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.