Nola izapideak egiteko
Herritarrak
-
Informazio Orokorra
Konpontzeko egin beharreko urratsak ezagutu zure edo zure bideratutako eskaerak erakunde publiko bati, betebehar bat izan, onura lortu edo zerbitzu baten edo, eskaera bat, harik eta berraztertzekoaren berariazko ebazpena.
Administrazio Publikoaren administrazio-eskubideari lotua dago-multzo bat da, eta kasu bakoitzean aplikatu beharreko arauak dira. Helburua da administrazio-egintza baten bitartez ebazteko ahalmena emango edo ukatuko du egin duzun eskaera.
Edozein izapide egiteko, badituzu zenbait bermeak, izan ere, administrazioak Publikoa ezin da inolaz ere jardun nahiera eta, gainera, ebazpena aurkakoa bada, zure interesak ere, baliabideen erreklamatu ahal izango dizu, eta hori aldatu.
Kasu honetan,herritarrakez badaude eta harremana izatera behartuta administrazioarekin elektronikoki,tramitazioaadministrazio publikoarekin egin daitekebertara joandaeta, kasu gehienetan, eremodu elektronikoanEre jasotzea hauta dezakezu.jakinarazpenakadministrazio publikoko formatuapaperagisaelektronikoa.
Baldin eta izapide, partikular, duzu zauden-mutikoekin harremanetan egon behar bitarteko elektronikoen bidez administrazioarekin komunikatzeko aukera izango duzu, honen bidez Bakarrik egiteko aukera bertaratuta. Kontsulta gai horri buruzko informazio gehiago ondorengo paragrafoetan orri hau.
Izapideei buruzko informazio gehiago lortzeko, ikus ditzakezu hainbat ataletako menua"Trámites" buruz gehiago, eskuinean dagoen orri hau.
-
Izapidetze presentziala
En caso de que elijas llevar a cabo la tramitación de manera presencial, puedes presentar tus solicitudes en las oficinas de registro . Hay casos, como la obtención del DNI, que únicamente están disponibles de manera presencial.
Para agilizar los trámites que se realicen de forma presencial, los distintos organismos de la administración están habilitando sistemas de cita previa . Por ejemplo, el Ministerio del Interior para la gestión de la nueva expedición o la renovación del Documento Nacional de Identidad o del Pasaporte; el Ministerio de Política Territorial y Memoria Democrática para los trámites de extranjería; la Dirección General de Tráfico para los trámites del carnet de conducir; la Seguridad Social para los trámites sobre la cotización; las Comunidades Autónomas para asistir al médico de medicina general, etc.
Puedes obtener más información o consultar tus dudas:
-
en las Oficinas de Información de las Administraciones Públicas
-
llamando al teléfono 060
-
a través del buzón de atención
-
a través del WebChat 060
-
Izapidetze elektronikoa
Aukeratzen duzun izanez gero, modu izapidetzeaelektronikoaeskura dauden izapideak ikus ditzakezu, eta horiek dituzten izendapen gramatikalak ikasten hastea bidez Sedes Electrónicas ere.
Informazio gehiago lor dezakezu edo ikusgai zure zalantzak:
- dira Herri administrazioen informazio-bulegoak
- deitu dut?
- bidez arreta-postontzia
- bidez Klik egitea WebChat 060
-
Jakinarazpenak
Begiratu gure buruzko orria jakinarazpenak .
Enpresak
Informazio Orokorra
Konpontzeko egin beharreko urratsak ezagutu zure edo zure bideratutako eskaerak erakunde publiko bati, betebehar bat izan, onura lortu edo zerbitzu baten edo, eskaera bat, harik eta berraztertzekoaren berariazko ebazpena.
Administrazio Publikoaren administrazio-eskubideari lotua dago-multzo bat da, eta kasu bakoitzean aplikatu beharreko arauak dira. Helburua da administrazio-egintza baten bitartez ebazteko ahalmena emango edo ukatuko du egin duzun eskaera.
Edozein izapide egiteko, badituzu zenbait bermeak, izan ere, administrazioak Publikoa ezin da inolaz ere jardun nahiera eta, gainera, ebazpena aurkakoa bada, zure interesak ere, baliabideen erreklamatu ahal izango dizu, eta hori aldatu.
Kasu honetan,herritarrakez badaude eta harremana izatera behartuta administrazioarekin elektronikoki,tramitazioaadministrazio publikoarekin egin daitekebertara joandaeta, kasu gehienetan, eremodu elektronikoanEre jasotzea hauta dezakezu.jakinarazpenakadministrazio publikoko formatuapaperagisaelektronikoa.
Baldin eta izapide, partikular, duzu zauden-mutikoekin harremanetan egon behar bitarteko elektronikoen bidez administrazioarekin komunikatzeko aukera izango duzu, honen bidez Bakarrik egiteko aukera bertaratuta. Kontsulta gai horri buruzko informazio gehiago ondorengo paragrafoetan orri hau.
Izapideei buruzko informazio gehiago lortzeko, ikus ditzakezu hainbat ataletako menua"Trámites" buruz gehiago, eskuinean dagoen orri hau.
Izapidetze presentziala
En caso de que elijas llevar a cabo la tramitación de manera presencial, puedes presentar tus solicitudes en las oficinas de registro . Hay casos, como la obtención del DNI, que únicamente están disponibles de manera presencial.
Para agilizar los trámites que se realicen de forma presencial, los distintos organismos de la administración están habilitando sistemas de cita previa . Por ejemplo, el Ministerio del Interior para la gestión de la nueva expedición o la renovación del Documento Nacional de Identidad o del Pasaporte; el Ministerio de Política Territorial y Memoria Democrática para los trámites de extranjería; la Dirección General de Tráfico para los trámites del carnet de conducir; la Seguridad Social para los trámites sobre la cotización; las Comunidades Autónomas para asistir al médico de medicina general, etc.
Puedes obtener más información o consultar tus dudas:
-
en las Oficinas de Información de las Administraciones Públicas
-
llamando al teléfono 060
-
a través del buzón de atención
-
a través del WebChat 060
Izapidetze elektronikoa
Aukeratzen duzun izanez gero, modu izapidetzeaelektronikoaeskura dauden izapideak ikus ditzakezu, eta horiek dituzten izendapen gramatikalak ikasten hastea bidez Sedes Electrónicas ere.
Informazio gehiago lor dezakezu edo ikusgai zure zalantzak:
- dira Herri administrazioen informazio-bulegoak
- deitu dut?
- bidez arreta-postontzia
- bidez Klik egitea WebChat 060
Jakinarazpenak
Begiratu gure buruzko orria jakinarazpenak .
Buruzko informazioa lortzeko, enpresa-izapideak, atala kontsulta dezakezu Empresas .Izapide menua.