Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
Administracion.gob.es
Administracion.gob.es

Simplificación administrativa

A simplificación administrativa, entendida como a redución das barreiras e cargas derivadas da actividade burocrática das administracións, estivo e está presente en todas as Administracións Públicas, Administración Xeral do Estado, Comunidades Autonómicas e Administración Local, así como en organismos internacionais como a Unión Europea ou o OCDE.

Adoptáronse e adóptanse medidas de redución de cargas administrativas para favoerecer e fomentar a actividade económica e a simiplificar as relacións dos ciudadanosy empresas coas distintas administracións:

  • Simplificar os procedementos
  • Reducir os documentos a presentar para realizar trámites
  • Avanzar na administración electrónica
  • Mellora da regulación

O día 9 de outubro de 2014 publicouse o Manual de simplificación administrativa e redución de cargas para a Administración Xeral do Estado (PDF)(Abre en nova xanela) .

Coñeza a actividade da Administración Xeral do Estado en materia de redución redución de cargas administrativas(Abre en nova xanela) .

A Administración Xeral do Estado convida os cidadáns e empresas a participar na política de redución de cargas administrativas coas súas opinións e suxestións na caixa de correos de simplificación da administración .

 

Suxestións