Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
Administracion.gob.es
Administracion.gob.es

Rexistro Electrónico

O Rexistro Electrónico é un punto para a presentación de documentos para a súa tramitación con destino a calquera órgano administrativo da Administración Xeral do Estado, Organismo público ou Entidade vinculado ou dependente a estes, de acordo ao disposto na Lei 39/2015 , de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. 

A través do Rexistro Electrónico poderanse presentar solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun procedemento electrónico ou formulario normalizado na sede electrónica do Departamento Ministerial competente. As Sedes Electrónicas dos Departamentos Ministeriais proporcionan o acceso aos servizos electrónicos e aos trámites electrónicos que contan con formularios normalizados específicos para a maior parte dos trámites administrativos. 

Ademais a través do Rexistro Electrónico poderanse presentar documentos para a súa remisión telemática a outras Administracións Públicas ( Comunidades Autónomas, Entidades locais, etc.) que estean integradas no Sistema de Interconexión de Rexistros(Abre en nova xanela)

Sobre quen pode presentar solicitudes neste rexistro, a quen pode dirixilas, ou calquera dúbida relacionada con el, pode consultar a páxina de  Preguntas frecuentes(Abre en nova xanela) .

Para realizar o rexistro debes dispor de DNI DNI electrónico(Abre en nova xanela) ou certificado electrónico(Abre en nova xanela) en vigor.

Acceder a o  Rexistro Electrónico(Abre en nova xanela) .

Aviso Legal:

De acordo coa Lei Orgánica 15/1999, de 14 de decembro(Abre en nova xanela) , infórmase que os datos de carácter persoal que se faciliten mediante o seguinte formulario quedarán incorporados no ficheiro de carácter persoal do Rexistro Electrónico, coa finalidade de xestionar as solicitudes, escritos e comunicacións de propósito xeral realizadas á Administración Xeral do Estado. O órgano ao que debe dirixirse para o exercicio dos dereitos de acceso, rectificación e cancelación de acordo cos termos descritos na lexislación vixente é a Secretaría de Estado de Administracións Públicas, c/ María de Molina, 50 - 28006 Madrid.

Suxestións