Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
Administracion.gob.es
Administracion.gob.es

Rexistro Electrónico

 Aviso de incidencia
Produciuse un fallo técnico nos sistemas informáticos que afectou aos asentos rexistrais realizados por vía electrónica (Rexistro Electrónico) entre o 17 de novembro e o 2 de decembro. Se fixo un apuntamento rexistral nese período e está afectado por esta incidencia porémonos en contacto con ud. a través da canle que nos forneceu (mail ou teléfono) informándolle de como deberá actuar.
Se non nos facilitou un dato de contacto deberá chamar ao 060 e, cando se lle pregunte o que desexa, pronuncie a frase “Reclamación Rexistro”.
Desculpen as molestias
(Art.32.4 da Lei 39/2015)

O Rexistro Electrónico é un punto para a presentación de documentos para a súa tramitación con destino a calquera órgano administrativo da Administración Xeral do Estado, Organismo público ou Entidade vinculado ou dependente a estes, de acordo ao disposto na Lei 39/2015 , de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. 

A través do Rexistro Electrónico poderanse presentar solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun procedemento electrónico ou formulario normalizado na sede electrónica do Departamento Ministerial competente. As Sedes Electrónicas dos Departamentos Ministeriais proporcionan o acceso aos servizos electrónicos e aos trámites electrónicos que contan con formularios normalizados específicos para a maior parte dos trámites administrativos. 

Ademais a través do Rexistro Electrónico poderanse presentar documentos para a súa remisión telemática a outras Administracións Públicas ( Comunidades Autónomas, Entidades locais, etc.) que estean integradas no Sistema de Interconexión de Rexistros(Abre en nova xanela)

Sobre quen pode presentar solicitudes neste rexistro, a quen pode dirixilas, ou calquera dúbida relacionada con el, pode consultar a páxina de  Preguntas frecuentes(Abre en nova xanela) .

Para realizar o rexistro debes dispor de DNI DNI electrónico(Abre en nova xanela) ou certificado electrónico(Abre en nova xanela) en vigor.

Acceder a o  Rexistro Electrónico(Abre en nova xanela) .

Aviso Legal:

De acordo coa Lei Orgánica 15/1999, de 14 de decembro(Abre en nova xanela) , infórmase que os datos de carácter persoal que se faciliten mediante o seguinte formulario quedarán incorporados no ficheiro de carácter persoal do Rexistro Electrónico, coa finalidade de xestionar as solicitudes, escritos e comunicacións de propósito xeral realizadas á Administración Xeral do Estado. O órgano ao que debe dirixirse para o exercicio dos dereitos de acceso, rectificación e cancelación de acordo cos termos descritos na lexislación vixente é a Secretaría de Estado de Administracións Públicas, c/ María de Molina, 50 - 28006 Madrid.

Suxestións