Home Administración de Gobierno

Buscador de convocatorias de emprego público

titulo
FACULTATIVO ESPECIALISTA
Referencia:
referencia 189693
Descrición:
descripcion Área Oftalmología
órgano convocante:
organo Consejería de Salud y Familias - ANDALUCÍA
Unidade:
unidad Agencia Pública Empresarial Sanitaria Costa del Sol
Selección de:
seleccion PERSONAL LABORAL
Vía:
via INTERINIDAD
Titulación:
titulacion Licenciado en Medicina y estar en posesión del título de Facultativo Especialista en Oftalmología
Prazas:
plazas Bolsa de empleo
ámbito xeográfico:
ambitogeografico AUTONÓMICO
Comunidade autónoma:
comunidadautonoma ANDALUCÍA
Dirección de Internet:
Prazos (*):
Hasta el 18/01/2021 El plazo para participar en el proceso de selección finaliza el 18 de enero de 2021
Disposicións:
fuente WEB ORGANISMO
Disposto o 28/12/2020 Publicado o 07/01/2021
descripcion RESOLUCIÓN DE 28 DE DICIEMBRE DE 2020, DE LA DIRECTORA GERENTE DE LA AGENCIA PÚBLICA EMPRESARIAL SANITARIA COSTA DEL SOL, POR LA QUE SE CONVOCA EL PROCESO SELECTIVO PARA CUBRIR INTERINIDADES Y EVENTUALIDADES, EN LA AGENCIA PÚBLICA EMPRESARIAL SANITARIA COSTA DEL SOL, PARA EL PUESTO DE FACULTATIVO/A ESPECIALISTA DE ÁREA OFTALMOLOGÍA
fuente BOLETÍN OFICIAL DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA
Disposto o 28/12/2020 Publicado o 07/01/2021
descripcion Resolución de 28 de diciembre de 2020, de la Agencia Pública Empresarial Sanitaria Costa del Sol, por la que se convoca acceso al proceso selectivo específico, para cubrir temporalidades del puesto de F.E.A. Oftalmología para la Agencia Pública Empresarial Sanitaria Costa del Sol
(*) A data que figura no prazo de presentación ten carácter indicativo. En convocatorias da Administración Xeral do Estado só se consideraron inhábiles as festas de ámbito nacional; en convocatorias de Comunidades Autónomas e Entidades locais, as festas de ámbito nacional e da Comunidade Autónoma correspondente. Este cómputo esta suxeito ás incidencias derivadas das prescricións establecidas no artigo 30 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, BOE de 2 de outubro de 2015.